CAKESHOP | LOUNGE
Kan ik een tafel reserveren in de lounge?
Ja, dat kan! Reserveren kan eenvoudig via onze website of door ons te bellen op 011/672757. We raden reserveren vooral aan tijdens drukke momenten, zoals weekenden.
Indien u wil reserveren voor meer dan 8 personen, vragen we u ons telefonisch te contacteren.
Zijn huisdieren toegelaten?
Nee, huisdieren zijn niet toegelaten. Om hygiënische redenen kunnen we de lieve diertjes niet toelaten in onze shop of in onze lounge. We houden ontzettend veel van huisdieren, maar vanwege onze open keuken en wettelijke voorschriften is dit helaas niet mogelijk.
Hoewel huisdieren niet binnen mogen, kan je gerust gebruikmaken van onze buitenruimte, waar je je huisdier aan een veilige plek kunt vastmaken, indien aanwezig.
Mogen geleidehonden wel binnen?
Ja, geleidehonden zijn een uitzondering op deze regel. Ze zijn wettelijk toegestaan en essentieel voor mensen met een visuele beperking.
Bieden jullie opties voor mensen met dieetwensen of allergieën?
Zeker! Wij bieden diverse opties, zoals glutenvrije, lactosevrije en veganistische gerechten. Laat het ons bij je reservering of bestelling even weten, dan houden we er rekening mee.
Zijn kinderen welkom in de lounge?
Absoluut! We hebben ook een schatkist vol met spelletjes om de kleintjes bezig te houden.
Is er parkeergelegenheid beschikbaar?
Ja, we hebben een aantal parkeerplaatsen achter het atelier.
Aan de overzijde kan men parkeren aan de kant van de winkels.
Eveneens is er op 2 minuutjes wandelen parking aan het station in de Heggestraat.
Zijn er cadeaubonnen beschikbaar?
Ja, we bieden cadeaubonnen aan. Deze kan je kopen in de shop in een leuke cadeauverpakking!
BESTELLEN
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Je kan een bestelling plaatsen op verschillende manieren:
- Via het contactformulier, per mail wordt u dan de nodige informatie en offerte toegestuurd.
- Via de webshop heeft u keuze uit ons standaard assortiment en kan u meteen afrekenen bij het plaatsen van de bestelling.
- In de cakeshop, we bespreken dan kort uw wensen en nemen uw bestelling op.
Wanneer kan ik een taart bestellen en hoe lang op voorhand?
Heb je de datum van je gelegenheid vastgelegd? Dan kan je deze al in optie doorgeven.
Normaliter is een 3-tal weken op voorhand prima, maar het kan al eens volzet zijn!
In drukke periodes is onze beschikbaarheid beperkt doordat reeds lang op voorhand opties vastgelegd worden. Denk maar aan communies en bruiloften of de kerstperiode. Zodra je je datum weet, geef je ze al best door!
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
U kan tot 7 dagen voor de afhaaldatum kosteloos annuleren.
Tussen de 7 dagen en 48u voor de afhaaldatum rekenen we 50% aan, gezien de voorbereidingen reeds gestart zijn. Eveneens werd de datum voor u vrijgehouden en andere aanvragen geweigerd.
Minder dan 48u voor de afhaaldatum wordt er geen terugbetaling meer gedaan. Mogelijk is uw bestelling al zo goed als klaar.
TERUGBETALINGEN WORDEN NOOIT CASH GEDAAN, U ONTVANGT HIERVOOR EEN TEGOEDBON.
Ik heb een bestelling geplaatst, waar kan ik deze afhalen?Â
Je kan deze in de Cakeshop afhalen op afgesproken tijdstip.